en till snodd lista

Så jag hade extremt tråkigt och hittade en eminent lista hos Rädisorna!


Saker folk sagt till dig minst en gång:
1. Nää
2. Hej
3. Du är knäpp 

Saker du varit "först"(relativt sett) med och är sjukt stolt över. Jävla hipster:
1. Klippa tuppkam av folket på min skola?
2. Ha bältet på sned i typ åttan, minns att jag var just det sjukt stolt hehe.
3. Asså man är ju aldrig först med nåt egentligen?

Favoritljud i vardagen:
1. När min katt jamar fast liksom bara gnisslar lite och gnager till i luften.
2. Vinden när man cyklar ganska långsamt och det liksom bara susar litegrann.
3. Pluppet som blir ibland när man dricker ur en flaska.

Maträtterna du oftast lagar:
1. Kladdkaka (Rekordet är tre stycken på en vecka. Åt upp dom gjorde jag också minsann! /tjock)
2. Sallad med allt som är gott till. Alltså finns inget godare!
3. Allt som är gott utan sallad.

Nostalgiska låtar som du fortfarande tycker är bra:
1. Erasure - Always hehe.
2. Echo and the Bunnymen - The Killing Moon 
3. Eh ungefär alla nostalgiska låtar är fortfarande bra?!?!?! 

Snyggaste kändisarna du vet:
1. Ola Salo
2. Elsa Billgren
3. SNAPE

Låtar du nyligen upptäckt som är bra:
1. Florence + The Machines nya.
2. Get a Knife Between Your Teeth.
3. Gold Canary!

Sjukaste grejerna som hänt dig de senaste dagarna:
1. Helt plötsligt börjat störa mig sjukt mycket på en egentligen bra person. 
2. Konfettiregnet som fick sällskap av vanliga regnet under The Ark-konserten. Fet timing.
3. Blev bjuden på efterfest med ascoola människor??!?! Fegade ur och åkte hem istället?!?!?!? Hade kul i bilresan hem ändå?!?!?! 

Bästa fulsnygga plaggen/etc:
1. Högmidjade byxor <3
2. Helknäppta skjortor. 
3. Tröjan med Tillbaka till framtiden på som jag fyndade i somras!!!

Saker dina föräldrar gillar som du också gör:
1. Min katt.
2. Vår soffa.
3. Godis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0