väldigt osammanhängande inlägg från en väldigt osammanhängande människa

Saker som är värda att notera från den senaste tiden: Vättern är en fantastisk grej. Bada i September är lättare än under sommarsolen för kyvingen och särskilt i det fenomenala sällskap som är vi (Jennifer, Ellinor, Rebecka, Petra och José utan inbördes ordning).
Senaste tiden har egentligen mest varit strömmande serier/film/musik, äckligt mat, iskalla händer, en jacka för lite och smutsiga tröjor på mitt golv. Men innan jag dog höstdöden lol så var jag i alla fall på äventyr med tidigare nämnda flickor. Den sista bilden är från cirkusen som Josefin bjöd oss på, så himla knäpp upplevelse. Minns när man var liten och cirkusen var så himla häftig, lite som magi på riktigt med en dansande prinsesstjej samt lite söta djur med galna talanger. Nu kändes det mer som en låtsasvärld med uppstyrda leenden, en kostymklädd gubbe med läppstift på kinderna som kastade med katter eller spottade tändvätska på facklor. En stackars rysk gymnast-stereotyp och så lite röda näsor och långa fötter på det. Fast visst hade jag trevligt i alla fall!
Och angående höstdöden så är det slut med det nu! Idag fick jag hem en jättefin jacka som förhoppningsvis kan hålla mig varm, imorgon ska jag upp i ottan och äta tårta med två av flickorna, jobba en liten stund och på lördag är det fest igen!

Kommentarer
Postat av: JenvonPen

Fina personer på bild nr3! :D

2011-09-25 @ 20:35:38
Postat av: iiiden med 3 i

fina bilder!

2011-10-08 @ 17:20:02
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0